ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Όροι και προϋποθέσεις, τροποποιήσεις κλπ. 

Το “Kosta Maria ” διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή και να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Αναλαμβάνει, παράλληλα, την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσα από την ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα 

Το “Kosta Maria ” παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του δικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην παρούσα ιστοσελίδα, και όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται και όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Περιορισμός ευθύνης

Το “Kosta Maria ” δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου 8. “Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων”). Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το “Kosta Maria ” ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων όπως αυτή εμφανίζεται στην ιστοσελίδα, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το “Kosta Maria ” δεν φέρει σε καμία περίπτωση ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Ασφάλεια

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Το “Kosta Maria ” αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, για την προστασία σας δια μέσου:
α) Συστήματος Αναγνώρισης Πελάτη με Κωδικό Εισόδου (e-mail ή username) και Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password). Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών. Οι χρήστες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης τους από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας τους ή διαρροής του θα πρέπει να προβούν στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το “Kosta Maria ” δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
β) Κρυπτογράφησης
γ) Απαρέγκλιτης τήρησης του απορρήτου των συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στο “Kosta Maria ” θεωρούνται εμπιστευτικές και έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το “Kosta Maria ” δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Η σύναψη έγκυρης παραγγελίας είναι δυνατή εφόσον ο καταναλωτής είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον ελληνικό ΑΚ, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί υπό δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης.
Η σύναψη παραγγελίας πραγματοποιείται :
-Μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας ακολουθώντας τα εξής βήματα: Ο καταναλωτής εγγράφεται στην ιστοσελίδα του καταστήματος συμπληρώνοντας στην αντίστοιχη φόρμα το ονοματεπώνυμό του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου ενώ ορίζει και τον προσωπικό του κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα. Εν συνεχεία θα λάβει από το κατάστημα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής του.
Προκειμένου να πραγματοποιήσει παραγγελία συμπληρώνει στην αντίστοιχη φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης.
Η ολοκλήρωση της παραγγελίας πραγματοποιείται με την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης και την Οριστική Υποβολή αυτής. Μέχρι το σημείο της Οριστικής Υποβολής, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την προς ολοκλήρωση παραγγελία του οποιαδήποτε στιγμή. Από την στιγμή της Οριστικής Υποβολής και μετά, η ακύρωση πραγματοποιείται σε συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@kostamaria.gr με ένδειξη «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό αυτής, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Μετά την αποστολή της φόρμας παραγγελίας ο καταναλωτής λαμβάνει αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει ή/και να εκτυπώσει στο οποίο περιλαμβάνονται :

  • η πλήρης επωνυμία και η διεύθυνση του καταστήματος.
  • τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού.
  • την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή.
  • τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης.
  • τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής.
  • το δικαίωμα υπαναχώρησης, και ειδικότερα τους όρους και τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος, και σε χωριστό έντυπο υπόδειγμα της δήλωσης υπαναχώρησης.
  • πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εγγυήσεις.
  • τον κωδικό της παραγγελίας με τον οποίο μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του.

 

ΝΟΥΜΕΡΟ

Τα δαχτυλίδια κατασκευάζονται σ’ ένα μέσο γυναικείο/ανδρικό μέγεθος σύμφωνα με το μεγεθολόγιό μας. Εάν ο καταναλωτής επιθυμεί το δαχτυλίδι να αποσταλεί σε διαφορετικό μέγεθος, θα πρέπει να προχωρήσει σε προεξόφληση της παραγγελίας και δεν θα έχει δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής ως προς το σχέδιο. Στην τιμή περιλαμβάνεται μια πιθανή μετατροπή με μικρή απόκλιση και επαναποστολή. Σε περίπτωση που η απόκλιση είναι μεγαλύτερη, ενδέχεται ο καταναλωτής να επωμιστεί το κόστος της προσαρμογής/ανακατασκευής του δαχτυλιδιού. Για το ακριβές κόστος θα ενημερωθεί μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος ¨Kosta Maria¨. Ο διακριτικός τίτλος, το εμπορικό σήμα και το όνομα του χώρου, στον οποίο είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακό αγαθό του καταστήματος, Κάθε πληροφορία, κείμενο, γραφικό, σχέδιο, λογισμικό και πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου. Απαγορεύεται κάθε πράξη αναπαραγωγής, διανομής, τροποποίησης ή χρήσης τους για εμπορικό σκοπό χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του καταστήματος ¨Kosta Maria¨.

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν.
  • Ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2897 022314 ή στο mail info@kostamaria.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με το πρωτότυπα συνοδευτικό έγγραφο (απόδειξη αγοράς) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες κατόπιν συνεννόησης.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον:

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή custom παραγγελίες ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Επιστραφεί το συνοδευτικό έγγραφο(απόδειξη αγοράς).
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση info@kostamaria.gr με ένδειξη “Επιστροφή” και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

Το κατάστημα “Kosta Maria” δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα “Kosta Maria” έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με χρήση του ίδιου μέσου πληρωμής που ο καταναλωτής επέλεξε για την αρχική συναλλαγή, εκτός από την περίπτωση της εξόφλησης με αντικαταβολή, οπότε και οφείλει να υποδείξει τραπεζικό λογαριασμό για την επιστροφή των χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων δε συνεπάγεται επιπλέον χρεώσεις για τον καταναλωτή, εκτός και αν ο ίδιος επιλέξει διαφορετικό μέσο επιστροφής χρημάτων, από αυτό που επέλεξε στην αρχική συναλλαγή, οπότε και τα έξοδα που τυχόν προκύψουν από την επιστροφή για το κατάστημα «Kosta Maria» θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής.

Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για την διευθέτηση της παραγγελίας σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

1. Αντικαταβολή
Εμείς σας αποστέλλουμε το δέμα με courier και εσείς πληρώνετε κατά την παραλαβή του. Η αντικαταβολή υποστηρίζεται αποκλειστικά για αγορές άνω των 49€.

2. Πληρωμή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας
Αποτελεί τον ασφαλέστερο τρόπο πληρωμής, καθώς όλες οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω του περιβάλλοντος της τράπεζας Eurobank, με το σύστημα ProxyPay³ που εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής και δεν κοινοποιεί τα στοιχεία πληρωμών στην επιχείρηση.

3. Paypal
Η πληρωμή μέσω paypal αποτελεί μια διαδεδομένη μέθοδο πληρωμών και μεταφοράς μικρών χρηματικών ποσών. Ο χρήστης δημιουργεί εφάπαξ ένα προφίλ στο paypal το οποίο διατηρεί τα στοιχεία πληρωμών του και δεν τα κοινοποιεί στην επιχείρηση. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να εισάγετε κάθε φορά τα στοιχεία της κάρτας σας, αρκεί να θυμάστε τον κωδικό σας στο paypal.
Η πληρωμή με PayPal είναι δωρεάν για αγορές έως 100€. Για αγορές άνω των 100€ υπάρχει επιπλέον χρέωση 4%.

4. Τραπεζική κατάθεση στην παρακάτω τράπεζα
Για τη δική σας διευκόλυνση και ανέξοδη πληρωμή, διαθέτουμε τραπεζικό λογαριασμό με τα παρακάτω στοιχεία:

Αριθμός Λογ/σμού: 0026.0165.77.0200743077.

IBAN:GR6602601650000770200743077.

SWIFT / BIC: ΕRBKGRAA.

Ως αιτιολογία θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο σας, ενώ ως όνομα δικαιούχου θα εμφανιστεί “ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΣ ΟΕ“.

Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, εφόσον προχωρήσετε σε κατάθεση, αποστείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής κατάθεσης με email στο info@kostamaria.gr ή ενημερώστε μας τηλεφωνικά για το ποσό και την τράπεζα που επιλέξατε.
*Για εμβάσματα εξωτερικού πιθανά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Αποστολή με Courier

Σε 1-3 εργάσιμες μέρες εκτός απροόπτου. Δωρεάν για αγορές άνω των 300€, για μικρότερες αγορές επιβάρυνση 7€. Οι αποστολές πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την ταχυμεταφορική ACS Courier.

Παραλαβή από κατάστημα της Courier:

Για την πιο άμεση εξυπηρέτηση σας, μπορείτε να ζητήσετε να παραλάβετε το δέμα σας από το κατάστημα της Courier που εξυπηρετεί την περιοχή σας.
* Οι παραγγελίες που υποβάλλονται μέχρι τις 12:00μ.μ. εκτελούνται αυθημερόν και αποστέλλονται άμεσα στα περισσότερα σημεία της χώρας. Δυσπρόσιτα μέρη ίσως ενέχουν επιπλέον χρόνο παράδοσης, ενώ κατά τις επιβαρυμένες περιόδους ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις.

ΧΩΡΕΣ ΕΝΤΟΣ Ε.Ε.

Αποστολές γίνονται με την υπηρεσία DHL Courier, 1-3 εργάσιμες μέρες.
Δωρεάν για αγορές άνω των 500€, για μικρότερες αγορές επιβάρυνση 20€.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον:

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν.
  • Ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2897 022314 ή στο mail info@kostamaria.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με το πρωτότυπα συνοδευτικό έγγραφο (απόδειξη αγοράς) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες κατόπιν συνεννόησης.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον:

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή custom παραγγελίες ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Επιστραφεί το συνοδευτικό έγγραφο(απόδειξη αγοράς).
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση info@kostamaria.gr με ένδειξη “Επιστροφή” και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

Το κατάστημα “Kosta Maria” δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα “Kosta Maria” έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.

 

 

Το προϊόν προστέθηκε με επιτυχία στο καλάθι αγορών σας!